Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE STRANI-TRGOVINE manukamed.si DENIS ILIĆ ŠAUPERL s.p.

Podatki o podjetju

Denis Ilić Šauperl s.p.
Limbuška graba 18, 2341 Limbuš, Slovenija
Matična številka: 7237618
Davčna številka: SI47682965
TRR pri Delavski Hranilnici d.d.
Zavezanec za DDV: da

Tel.: +386 70 255 999
E-pošta: info@manukamed.si

Opredelitev pojmov

  1. Ponudnik je Denis Ilić Šauperl s.p., Limbuška graba 18, 2341 Limbuš
  2. Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran/trgovino www.manukamed.si, se na njej registrira, torej ima pravico do nakupa.
  3. Spletna stran/trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov ter storitev uporabniku.

Prijava

Pred registracijo na spletni strani/trgovini www.manukamed.si (Denis Ilić Šauperl s.p.) se mora obiskovalec seznaniti s predmetnimi splošnimi pogoji ter izrecno označiti, da z njimi soglaša. V kolikor obiskovalec s splošnimi pogoji ne soglaša, se v spletni trgovini ne more registrirati in lahko naroča storitve in blago le na sedežu podjetja, preko e-pošte info@manukamed.si in na telefonski številki +386 70 255 999.
Ob registraciji v spletno trgovino manukamed.si (Denis Ilić Šauperl s.p.) obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik spletne prodajalne manukamed.si (Denis Ilić Šauperl s.p.) in pridobi pravico do nakupa. Uporabnik se seznani in strinja s predmetnimi splošnimi pogoji. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.manukamed.si (Denis Ilić Šauperl s.p.), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem.

Ponudnik lahko predmetne splošne pogoje neomejeno in kadar koli spremeni. Kupca v vsakem primeru zavezujejo tisti splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku konkretnega nakupa oziroma oddaje naročila.

Dostopnost informacij

Podjetje Denis Ilić Šauperl s.p.Limbuška graba 18, 2341 Limbuš, Slovenija, se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke (e-pošta, telefon),
c) glavne značilnosti blaga oziroma storitev, vključno s ceno blaga oziroma storitev, v katero so vključeni vsi davki in druge dajatve,
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletni trgovini, je praviloma dostopen v razumljivem roku),
e) način plačila ter način, rok in stroški dobave,
f) časovno veljavnost ponudbe,
g) reklamacijski čas in postopek, tudi glede pravice potrošnika do odstopa od pogodbe,
h) točna navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe,
i) podatki o tem, ali bo sklenjena pogodba shranjena pri podjetju oziroma kako je možen dostop do nje,
j) tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila,
k) jezik, v katerem je mogoče skleniti pogodbo.

Naročila, načini dostave, dobavni roki, prodajna pogodba in komunikacija med strankama

Naročila sprejemamo preko spletne strani/trgovine www.manukamed.si.

Dostava paketov poteka preko logističnega podjetja GLS in Pošte Slovenije ali drugega dostavnega podjetja, ki bo navedeno na spletni strani spletne trgovine. Po predhodnem dogovoru je možen osebni prevzem na sedežu podjetja ali osebna dostava na področju Maribora in bližnje okolice.

Zaradi morebitnih zlorab si pridržujemo pravico, da naročilo še pred pošiljanjem preverimo po telefonu ali e-pošti. Vsa naročila oz. podatki o naročilu so na voljo na sedežu podjetja, po želji omogočimo vpogled.

Prodajna pogodba med Denis Ilić Šauperl s.p. in uporabnikom je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Denis Ilić Šauperl s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Prodajna pogodba je odtlej hranjena in uporabniku dostopna v skladu z veljavno zakonodajo pri Denis Ilić Šauperl s.p. na podlagi pisne vloge uporabnika, ki jo slednji lahko posreduje po elektronski pošti na naslov info@manukamed.si ali po pošti na sedež podjetja.

Ponudnik sme vedno stopiti v stik z uporabnikom preko komunikacijskih sredstev na daljavo v zvezi izvajanjem prodajne pogodbe, razen če uporabnik temu izrecno nasprotuje. V tem primeru mora uporabnik ponudniku jasno sporočiti, na kakšen način lahko ponudnik pride v kontakt z njim, v kolikor bo to potrebno v zvezi z izvajanjem predmetne pogodbe. V kolikor uporabnik tega ne sporoči, se šteje, da soglaša, da ga bo ponudnik obveščal po telefonu ali pošti na naslov njegovega stalnega prebivališča, ki ga je navedel ob prijavi v spletno trgovino.

Dobavni roki in drugi pogoji spletne trgovine

Naročila, oddana do 13. ure vsak delavnik, praviloma oddamo že isti dan, najkasneje pa v naslednjih dveh delovnih dneh. Naročila, naročena med vikendom in prazniki, pošljemo naslednji delovni dan, najkasneje pa v naslednjih dveh delovnih dneh (velja v primeru plačila po povzetju). Naročila, ki imajo označeno plačilo po UPN obrazcu/predračunu (plačila preko spletne banke), pošljemo najkasneje v treh delovnih dneh po prejemu nakazila na naš TRR.

V primeru, da v predhodno navedenih primerih blaga ni mogoče dostaviti v navedenih rokih, ker izdelkov v takšni količini nimamo na zalogi (npr. zaradi velike količine naročenih izdelkov), je rok dobave praviloma 14 dni po prejemu naročila. V kolikor tudi to ni mogoče, bomo uporabnika o roku dobave obvestili po telefonu (če je na voljo) ali po e-pošti in mu v primeru da je izdelek že poravnal kupnino tudi vrnili.

Stroški dostave se obračunajo uporabniku po veljavnem ceniku GLS, Pošte Slovenije oziroma drugega dostavnega podjetja. Uporabniku lahko na njegovo željo pošljemo preko dostavnega podjetja, ki mu bolj ustreza, tako da nam to sporoči ob naročilu na naše kontaktne podatke e-pošto info@manukamed.si ali telefonsko številko +386 70 255 999. ter zraven pripiše številko naročila.

Rok dobave blaga je od trenutka naše oddaje blaga dostavnemu podjetju odvisen od dostavnega podjetja, zato se mora uporabnik za podrobnejše informacije o dostavi obrniti na dostavno podjetje, preko katerega mu je bil paket poslan, informacije in številko paketa lahko uporabnik prejme preko našega kontakta e-pošte info@manukamed.si ali telefonske številke +386 70 255 999. Praviloma se bo dostavno podjetje trudilo blago dostaviti znotraj Republike Slovenije v roku treh 24ur od prejema blaga.

Za dostavo blaga izven območja Republike Slovenije je strošek poštnine odvisen od skupne teže posameznega naročila in lokacije ter stroškov morebitnega carinjenja. O morebitnih naročilih se je potrebno individulano dogovoriti glede konkretnih pogojev.

Ob dobavi vedno nudimo uporabniku še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem glede pogojev in načina izvršitve same pravice. Uporabniku zagotavljamo vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Informacije so na voljo v predmetnih splošnih pogojih, uporabnik pa lahko vse informacije dobi tudi na sedežu podjetja, preko e-pošte info@manukamed.si ali telefonske številke +386 70 255 999

Naročila spremljamo preko spletnega vmesnika, e-pošte ali telefonsko. Za oddajo in sprejem naročil skrbimo v podjetju, za dostavo pa skrbi GLS in Pošta Slovenije v posebnih individualno dogovorjenih primerih za dostavo poskrbimo tudi sami.

Cene in načini plačila

Cene blaga so navedene ob izdelku v spletni trgovini ali ob opisani storitvi, tako da je uporabniku povsem jasno, katera cena se nanaša na katero blago/storitev. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Politika reklamacij in vračila blaga se obravnava po veljavni zakonodaji.

Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Vse cene so v EUR z vključenim 9,5 % ali 22% DDV-jem. Veljavnost cene za izbrano blago ali storitev velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine.

Načini plačila

 

  • po povzetju pri pošiljanju prek Pošte Slovenije in dostavne službe GLS; v tem primeru kupcu zaračunamo strošek odkupnine; če je znesek naročila enak ali nižji od 50,00 €, zaračunamo tudi poštnino;
  • po predračunu (UPN nalog); če je znesek naročila enak ali nižji od 50,00 €, zaračunamo tudi poštnino;
  • ob osebnem prevzemu je možno plačilo prek predračuna ali z gotovino

 

Vračilo blaga

Glavne značilnosti blaga  so označene na blagu (na vsakem izdelku posebej) oziroma opisane za posamično storitev.

Politika reklamacij in vračila blaga se obravnava po veljavnem zakonu (Obligacijski zakonik in Zakon o varstvu potrošnikov). V primerih, da kupec s kupljenim blagom ni zadovoljen, ga ima pravico vrniti. Kupec mora svojo odločitev pisno sporočiti podjetju v roku 14 (štirinajstih) dni od prevzema blaga.

Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini in zapakirani v originalni embalaži. Stroške, ki nastanejo kot posledica vračanja blaga, kupec plača sam. Uporabnik mora blago vrniti podjetju najkasneje v 14(štirinajstih) dneh po pisnem sporočilu o odstopu oz. o vračilu blaga. Uporabnik mora ob vračilu blaga poslati tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.

Kupnino za vrnjene izdelke vam v roku 15 dni nakažemo na vaš transakcijski račun po prejemu blaga oziroma vam po dogovoru priznamo dobropis.

Stroške, ki nastanejo kot posledica vračanja blaga, plača uporabnik sam.

Postopek naročanja

  1. korak – v spletni trgovini izberete izdelke, ki jih želite kupiti. Ko ste zadovoljni z izbiro, kliknite Naprej
  2. korak – v obrazec vpišete svoje osebne podatke ali podatke o podjetju, kontaktne podatke ter morebitna dodatna navodila za dostavo. V primeru, da želite plačati po predračunu, nam to omenite med dodatnimi navodili.
  3. korak – v tem koraku preverite vse izdelke, vaše podatke ter končni znesek naročila. V primeru, da najdete kakšno napako, se lahko vrnete nazaj v trgovino s pritiskom na gumb ‘naročanje’ in napako popravi.
  4. korak – na e-poštni naslov, ki ste ga navedli med naročanjem, boste prejeli potrdilo o naročilu. Zaradi morebitnih zlorab si pridržujemo pravico, da naročilo še pred pošiljanjem preverimo po telefonu ali e-pošti.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da vpišete še naziv podjetja in davčno številko podjetja, prav tako so enake možnosti plačila.

Naročilo lahko sicer oddate tudi po e-pošti info@manukamed.si ali po telefonu +386 70 255 999 (v tem primeru navedite tudi kodo izdelka.

Vsa naročila oz. podatki o naročilu so na voljo na sedežu podjetja, po želji omogočimo vpogled.

Varstvo osebnih podatkov

V določenih primerih lahko od uporabnikov spletne strani manukamed.si zahtevamo osebne podatke, ki jih potrebujemo za normalno poslovanje. Primeri, ko potrebujemo osebne podatke, so naročanje artiklov preko internetne naročilnice, sodelovanje v nagradni igri in drugo. Vse osebne podatke varujemo v skladu z zakonom, zato jih nikoli ne prodajamo, dajemo v najem, ali jih kakorkoli drugače posredujemo tretji osebi.

Omejitev odgovornosti

Vse informacije, ki jih najdete na spletni strani manukamed.si in njenih podstraneh, so informativne narave. S pregledovanjem spletne strani se uporabnik strinja, da bo informacije uporabljal po lastni presoji na lastno odgovornost. Lastniki in avtorji spletne strani ne bodo krivi za kakršnokoli škodo, ki bi nastala kot posledica uporabe te strani.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil in plačil.

Izdaja računa

Podjetje Denis Ilić Šauperl s.p. po ali ob dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje ali preda tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Izključitev odgovornosti

Podjetje Denis Ilić Šauperl s.p., si pridržuje pravico kadar koli onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih oziroma drugih težav, zaradi vzdrževanja in iz drugih razlogov, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.