Pogoji poslovanja

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Naročila, načini dostave, dobavni roki

Naročila spremljamo preko spletnega vmesnika, e-pošte ali telefonsko. Za oddajo in sprejem naročil skrbimo delavci v podjetju, za dostava pa skrbi GLS.

Cene in načini plačila

Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Po predhodnem dogovoru je možen osebni prevzem na sedežu podjetja ali osebna dostava na področju Maribora in bližnje okolice.

Naročila, oddana do 15:00 ure vsak delavnik, praviloma oddamo že isti dan, najkasneje pa v naslednjih dveh delovnih

dneh. V primeru, da to ni mogoče, stranko obvestimo po telefonu (če je na voljo) ali po e-pošti.

Vse cene so v EUR z vključenim 9,5 % ali 22% DDV-jem. Veljavnost cene za izbrano blago ali storitev velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine.

Plačilo se predvidoma izvede po povzetju – v tem primeru kupec poravna tudi strošek provizije odkupnine GLS in dodatek na gorivo (po ceniku GLS), če vrednost njegovega naročilo ne presega zneska za brezplačno dostavo, lahko z gotovino ali z kartico (v tem primeru banka zaračuna provizijo za uporabo pos terminala, kar nima nikakršne veze z našim poslovanjem. Mogoče je tudi plačilo po predračunu (avans) ali z gotovino ob osebnem prevzemu, v kolikor nam to omenite med naročanjem, sicer velja privzeto plačilo po povzetju.

Politika reklamacij in vračila blaga se obravnava po veljavnem zakonu. V primerih, da kupec s kupljenim blagom ni zadovoljen, ga ima pravico vrniti. Kupec mora svojo odločitev pisno sporočiti podjetju v roku 14 (štirinajstih) dni od prevzema blaga.

Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in zapakirani v originalni embalaži, priložena pa mora biti kopija računa. Stroške, ki nastanejo kot posledica vračanja vlaga, kupec plača sam. Kupec mora blago vrniti podjetju najkasneje v 30 (tridesetih) dneh po pisnem sporočilu o odstopu oz. o vračilu blaga.

Kupnino za vrnjene izdelke vam v roku 15 dni nakažemo na vaš transakcijski račun po prejemu blaga oz. vam po dogovoru priznamo dobropis.

Postopek naročanja

  1. korak – v spletni trgovini izberete izdelke, ki jih želite kupiti. Ko ste zadovoljni z izbiro, kliknite Naprej
  2. korak – v obrazec vpišete svoje osebne podatke ali podatke o podjetju, kontaktne podatke ter morebitna dodatna navodila za dostavo. V primeru, da želite plačati po predračunu, nam to omenite med dodatnimi navodili.
  3. korak – v tem koraku preverite vse izdelke, vaše podatke ter končni znesek naročila. V primeru, da najdete kakšno napako, se lahko vrnete nazaj v trgovino s pritiskom na gumb ‘naročanje’ in napako popravi.
  4. korak – na e-poštni naslov, ki ste ga navedli med naročanjem, boste prejeli potrdilo o naročilu. Zaradi morebitnih zlorab si pridržujemo pravico, da naročilo še pred pošiljanjem preverimo po telefonu ali e-pošti.

Naročilo lahko sicer oddate tudi po e-pošti info@manukamed.si ali po telefonu +386 70 255 999 (v tem primeru navedite tudi kodo izdelka.

Vsa naročila oz. podatki o naročilu so na voljo na sedežu podjetja, po želji omogočimo vpogled.

Varstvo osebnih podatkov

V določenih primerih lahko od uporabnikov spletne strani manukamed.si zahtevamo osebne podatke, ki jih potrebujemo za normalno poslovanje. Primeri, ko potrebujemo osebne podatke, so naročanje artiklov preko internetne naročilnice, sodelovanje v nagradni igri in drugo. Vse osebne podatke varujemo v skladu z zakonom, zato jih nikoli ne prodajamo, dajemo v najem, ali jih kakorkoli drugače posredujemo tretji osebi.

Omejitev odgovornosti

Vse informacije, ki jih najdete na spletni strani manukamed.si in njenih podstraneh, so informativne narave. S pregledovanjem spletne strani se uporabnik strinja, da bo informacije uporabljal po lastni presoji na lastno odgovornost. Lastniki in avtorji spletne strani ne bodo krivi za kakršnokoli škodo, ki bi nastala kot posledica uporabe te strani.